/>
Remember Allah In Every Beat Of Your Heart

Wednesday, March 14, 2012

I AM SALAHUDDIN....SALAHUDDIN..!

  
Assalammualaikum....Selamat Pagi...A very Good Morning....
 Sudah berbulan-bulan saya tidak berkarya...tidak melontarkan idea atau paling tidak berhenti seketika
daripada aktiviti COPY & PASTE. Entah kenapa tiba-tiba pada pagi yang hening lagi bening ini, perasaan RINDU muncul hingga meresap ke dalam hati...terasa sunyi tanpa sahabat yang begitu aktif dalam BLOGGING & BLOG WALKING...saya begitu jauh tertinggal dari dunia yang begitu saya SAYANG. Kesibukan dengan aktiviti WAJIB menuntut KESABARAN, DEDIKASI dan KESETIAAN namun tidak dapat tidak MINAT terhadap sesuatu tidak boleh diabaikan kerana semua ini memberikan WARNA-WARNI dalam kehidupan. INSYAALLAH selagi ada kudrat daripada YANG MAHA ESA saya akan teruskan walaupun BERDIKIT-DIKIT dan LEMBAP bagai kura-kura menyeberang jalan

'Post' saya kali ini ialah tentang seseorang yang saya SANJUNG dan RINDUKAN walaupun tidak pernah bersua muka..hanya mendengar atau membaca kisah KEHEBATANNYA mentadbir negara dan BERJUANG menegakkan ISLAM. Ahli Sejarah BARAT juga MENGAGUMI pahlawan ini dalam buku-buku hasil tulisan mereka..Semoga Allah mengangkat darjatnya dalam kalangan orang-orang SOLEH, amin...
Sejarah lanjut tentang pejuang hebat ini, sila klik link di bawah:

http://nurjeehan.hadithuna.com/2007/06/barat-kagumi-kehebatan-salahuddin-al-ayubi/ 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free