/>
Remember Allah In Every Beat Of Your Heart

Friday, June 17, 2011

LEMAH LEMBUTNYA PEROGOL NI!


Inilah kartun yang menimbulkan kontroversi kerana menghina Islam, ditulis oleh seorang yang beragama Islam. Kalau dihasilkan oleh orang bukan Islam kita marah macam apa! Bagaimana dengan yang ini?

Kita tunggu sajalah apa seterusnya tindakan pihak yang berkenaan kepada kartunis ini dan kepada akhbar yang bersekongkol menyiarkannya.

Cuma saya agak 'tergeletek' sedikit apabila membaca kartun ni, saya rasa perogol yang melakukan perbuatan rogol ke atas mangsa yang mengadu ini sangat lemah lembut atau 'slow motion' semasa merogol mangsa sehinggakan mangsa sempat merakam perbuatan si pelaku walaupun dalam 'kecemasan. Lainlah ada cctv di tempat itu atau mangsa bersiap-sedia kerana memang niat hendak memerangkap si pelaku, mana tahu mungkin ini taktik hendak memerangkap si lelaki yang juga teman lelakinya. Mula-mula suka sama suka lepas itu tuduh rogol!

Maaflah kalau tidak bersetuju..Saya cuma menunaikan hak bersuara di sebuah negara demokrasi.

Berikut ini ialah sebuah kartun lain yang juga menghina Islam, dihasilkan oleh orang Islam di dada sebuah  akhbar kepunyaan orang Islam.

3 comments:

  1. copp! lana tak brapa paham katun yg kedua tu?

    ReplyDelete
  2. ha'ah la..nisah pun x faham..menghina tang mana nya? he looks like chinese, she's a muslim, they cant hold hand and the chinese pkai sarung tgn..?? tp memang patut pun kan since die jual ikan? pemikiran konservatif

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free