/>
Remember Allah In Every Beat Of Your Heart

Friday, April 15, 2011

'BERBULU' Dengan Blogger Seorang NI!!

Malam ni saya tak nak tulis banyak sebab hati dan mata saya sudah berbulu dengan seorang blogger ni. Minta maaf blog saya ni dah jadi semacam blog meluah perasaan padahal objektifnya sebenarnya lain.
Saya tak kisah sebenarnya dia nak tulis apapun itu dia punya  pasal tapi....Apabila dia punya TAGLINE BLOG:

ALLAH BENCI PAS
SYAITONNIROJIM

Makanya ini sudah menjadi sebahagian daripada saya punya hal!!

Saya BUKAN AHLI PAS, tak pernah daftarpun tapi saya memang tersentuh kalau orang menggunakan nama ALLAH untuk sesuatu yang diapun TAK PASTI

SORRY LA... kalau u all tak sependapat!

SEKIAN UNTUK KALI INI



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free