/>
Remember Allah In Every Beat Of Your Heart

Tuesday, April 5, 2011

AKTIVITI KOTOR LAGI JIJIK ALA MARIA OZAWA PUNCA GEMPA?

Terdapat gerakan penentang fatwa seorang ulama bernama KAZEM SEDIGHI berasal dari Iran yang mengeluarkan pernyataan bahawa punca kerap berlakunya bencana gempa bumi sejak akhir-akhir ini ialah berpunca daripada ramainya wanita yang mendedahkan aurat antaranya mengenakan baju dengan belahan di dada sehingga menonjolkan sebahagian payu dara dan semakin maraknya aktiviti PERZINAAN serta SEKS BEBAS. Pernyataannya ditentang ramai pihak yang tidak percaya pada kuasa ALLAH di laman sembang FACEBOOK, TWITTER dan BLOG. Jennifer McCreight 22 tahun, Mahasiswa dari West Lafayette, Indiana Amerika Syarikat yang mempelopori penentangan fatwa ulama itu berkata bahawa ini langsung tak logik apabila berpakaian seksi menjadi punca gempa bumi yang sering terjadi sejak akhir-akhir ini.
      Bahkan di blognya mahasiswa ini menulis " atas nama ilmu pengetahuan saya tawarkan payudara saya untuk menyebabkan gempa"
      " Many women who do not dress modestly...lead young men astray, corrupt their chasity and spread adultery in society, which ( consequently ) increase earthquakes, " HOJATOLESLAM KAZEM SEDIGHI was quoted as saying by Iranian media. Sedighi is Tehran's acting Friday prayer leader.
      I have a modest proposal. Sedighi claims that not dressing modestly causes earthquakes. If so, we should be able to test this claim scientifically. You all remember the homeopathy overdose?
      Mungkin di sinilah letak perbezaan pandangan Islam dan rasional. Seorang Islam WAJIB percaya akan balasan ALLAH. Sebaliknya saintis dan bukan Islam mahukan sudut ilmiah. Mungkin reaksi penentangan ini boleh menjadi semakin meluas dalam situasi cepatnya informasi dan pesatnya pertumbuhan teknologi internet terutama pengguna jejaring sosial seperti facebook.
   Hadis RASULULLAH SAW diriwayatkan daripada ANAS BIN MALIK RADHIALLAHU ANHU, bahawasanya beliau dan seorang lagi masuk menemui SAIDATINA AISYAH RADHIALLAHU ANHA, lalu orang tersebut pun berkata: " Wahai Ummul Mukminin! Beritahu kami tentang GEMPA."
SAIDATINA AISYAH menjawab: " Apabila mereka telah membenarkan perzinaan, meminum khamar, memainkan alat muzik, maka ALLAH TAALA marah di langit-Nya lalu berfirman kepada bumi:
'Bergoncanglah atas mereka! ' Jika mereka bertaubat dan meninggalkan perbuatan tersebut ( berhentilah! ), jika tidak, maka hancurkanlah mereka! " Orang tersebut berkata: " wahai Ummul Mukminin! Apakah itu azab ke atas mereka?" Beliau menjawab: " Itu adalah peringatan dan rahmat bagi orang-orang yang beriman, dan hukuman, azab serta murka  ke atas orang-orang kafir."
      Di JEPUN ada berjuta gadis seperti Maria Ozawa yang berbogel, melakukan seks bebas, melacur dan sebagainya. Maria Ozawa pernah berlakon dalam sinetron INDONESIA tetapi ditentang oleh golongan ulama dan pertubuhan Islam. Gempa bumi memang LOGIK di JEPUN tetapi kalau sudah berlaku sehebat atau sedahsyat ini, sebagai orang Islam kita tidak BOLEH LARI daripada PERCAYA ini BALASAN ALLAH SWT.



 Sumber: Daiges Islamic

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free