/>
Remember Allah In Every Beat Of Your Heart

Thursday, November 15, 2012

ISRAEL LAKNATULLAH

Assalammualaikum.....Pagi yang cerah di sebuah negara yang bernama MALAYSIA..Selesai solat Subuh, perkara pertama berlegar dalam fikiran, sarapan apa hari ini? Selepas itu ke mana hendak dituju? Alangkah mudahnya kita menikmati rahmat sebuah kehidupan, semudah menyedut udara segar sambil menghirup kafe panas bersama lempeng pisang dan kelapa, Allah Ya Rabb.

Namun hati mana yang tidak tenteram apabila menjelang Tahun Baru Islam saudara seIslam di bumi bertuah dihadiahi bom dan roket bertubi-tubi tanpa henti hanya atas alasan 'Reformat Gaza' dan 'Self defense'? Foto-foto berikut menjelaskan segala-galanya bukti ZIONIST tidak pernah berhenti daripada menimbulkan kerosakan harta dan nyawa di muka bumi ini. Jom kita berbuat sesuatu walaupun hanya dengan sepotong doa kerana mereka yang dizalimi memerlukan kita pada saat ini.









3 comments:

  1. Runtunnya hati bukan sedikit...
    Semoga Allah menghancur, meranapkan musuh2 islam yang sedang enak melanyak saudara2 kami di Gaza, Syria, Myanmar atau di mana sahaja...

    saya ada masalah dengan ni--> "Please prove you're not a robot"

    terpaksa ulang beberapa kali untuk melepaskan komen ini....:)

    ReplyDelete
  2. Jai? Harap nama tu nama awak, frasa dalam " " tu berkenaan dengan saya ke? Perlu ke saya buktikan saya ni bukan robot? Hehe kata-kata saya menerusi blog ini mungkin salah satu buktinya, salam :)

    ReplyDelete
  3. hehe..lepas beberapa lama baru saya faham...maaf lambat tangkap :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free