/>
Remember Allah In Every Beat Of Your Heart

Friday, March 16, 2012

U ARE NO. 1 FOR ME

                                                                                     Assalam dan Selamat Pagi, atas IHSAN Allah SWT saya kembali ke sini, ALHAMDULILLAH...

Tiada lain yang berlegar-legar dalam fikiran saya sejak dua hari ini iaitu tentang kelahiran video klip terbaru MAHER ZAIN, NUMBER ONE FOR ME daripada album kedua FORGIVE ME.
Sudah tentu saya kagum dengan liriknya yang mengangkat IBU sebagai manusia KERAMAT yang telah banyak berkorban untuk kita. Saya tabik kepada penyanyi tersohor ini kerana tiada satu pun lagu-lagunya yang terdahulu yang tidak menarik hati saya malah saya berharap album kedua ini lebih hebat lagi. Saya tertunggu-tunggu kalau-kalau album kedua ini sudah ada di pasaran kerana kalau lambat saya pasti terlepas. Album Maher laku amat macam pisang goreng panas !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free